Wednesday, 28 October 2015

Plaktivat, mestni plakat z družbeno-odgovorno pobudo

Mesta si s svojimi dejavnostmi prizadevajo za urejenost svoje zunanje podobe, pomemben element pa pri tem predstavljajo tudi mestni plakati. Gre predvsem za interakcijo z meščani in ostalimi obiskovalci, mestni plakati pa imajo izjemen pomen pri širjenju kulturnega dogajanja, vsebine, pri osveščanju, povezovanju družbe in ustvarjanju mestnega ambienta. Imajo pa tudi družbeno-odgovorno vlogo. Primer tega je Plaktivat, iniciativa družbe Tam-Tam, ki spodbuja pozitivne premike v razmišljanju, povezuje skupnost in jo aktivno angažira.

Klic k akciji in sporočilo miru
Plaktivat je pravzaprav brezplačni natečaj, ki se odvija nekajkrat letno, sodelujoči pa ustvarjajo mestne plakate na izbrano tematiko. Kot je povedal idejni pobudnik projekta Tomaž Drozg, je Tam-Tamov Plaktivat že opozarjal na različne relevantne problematike: »od spletne zasvojenosti, pomena hiše Hospic, nasilja med mladostniki, do bega možganov in prirasta v gasilskih organizacijah po Sloveniji. Pravkar pa se je zaključil peti družbeno-odgovorni projekt, ki se je odvil v sodelovanju z Mirovnim inštitutom, v središče pa je postavil migrante.« Iztočnica vseh prijavljenih del je bilo vodilo, da imamo vsi pravico do samouresničitve, svobode, zasledovanja svojih sanj in sreče. Žirijo je med vsemi prispelimi plakati prepričal Boris Kralj, art direktor in oblikovalec v agenciji AV studio. Po besedah žirantov je plakat izstopal zaradi minimalističnega pristopa, plakat pa kliče k akciji in obenem širi sporočilo miru.

plaktivat

No comments:

Post a Comment